מי תפר לריבלין תיק?

    שלמה בן יוסף No Comments on מי תפר לריבלין תיק?
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם נשיא מדינת ישראל נחלץ הערב מתיק פלילי וחקירה לא נעימה? הערב פורסם בערוץ 2 כי במשטרה בודקים תלונה נגד ראובן יבלין שקיבל סכומי כסף גדולים לכיסו.

    רק מאוחר יצאה הודעה כי משטרת ישראל ומשרד המשפטים מאשרים כי לאחר בחירתו של מר ריבלין לתפקיד נשיא המדינה ולפני כניסתו לתפקידו, התקבל בלהב 433 במשטרה מידע, בו נטען כי לפני שנים הועברו לכאורה כספים למר רובי ריבלין.

    בעקבות קבלת המידע בלהב 433 נפתחה במשטרה בדיקה, לבקשת היועמ״ש לממשלה, וזאת בטרם כניסתו של מר ריבלין לתפקיד נשיא המדינה. על פי החלטת ראש האגף לחקירות ולמודיעין נערכה הבדיקה על ידי יחידת להב 433. הבדיקה העלתה כי לא נמצא בסיס עובדתי לטענות שהועלו ועל כן המליצה המשטרה כי אין מקום לפתיחה בחקירה פלילית. פרקליט המדינה בחן אף הוא את המידע והמליץ גם הוא שלא לפתוח בחקירה פלילית. הממצאים הועברו ליועמ״ש לממשלה אשר סמך ידו על עמדת פרקליט המדינה והמשטרה.

    מיד עם פיצוץ הפרשייה נכתב באתר 'ווינט' כי את הפרסום על הנשיא ריבלין פרסם הערב לראשונה 'ערוץ 2', אבל מתברר שהחומר כבר נבדק בימים האחרונים. הבדיקה הסתיימה ללא תוצאות והיועץ המשפטי הורה על סגירת התיק.

    גם אתר 'הארץ' לא נותר מאחור וכתב כי האדם שטען כי העביר לנשיא ריבלין סכומי כסף גדולים, עבר בדיקת פוליגרף במימון 'הארץ' ונמצא דובר שקר.



    0 תגובות